Het bestellen van een fruitmand op fruitmandenbezorgen.nl
Wijzigingen in verband met Corona crisis
- Bezorgmoment
In verband met de drukte op dit moment is het niet meer mogelijk om een fruitmand de zelfde dag of de volgende dag te laten bezorgen. De eerst volgende beschikbare datum wordt getoond.
- Geen handtekening voor ontvangst
De bezorgers houden gepaste afstand en vragen geen handtekening van de ontvanger. Vermeld zoveel mogelijk het telefoonnummer van de ontvanger.
1. Kiezen:
- Kies een fruitmand door op het plaatje te klikken. Selecteer de gewenste maat van de fruitmand.
- Klik op: "Toevoegen aan winkelwagen".
- Indien gewenst, voeg een extra cadeau toe aan de fruitmand.
- Is uw bestelling compleet, klik dan op "Ga naar kaartje".
2. Winkelwagen/gegevens:
Hier ziet u 5 stappen.
- Stap 1: Kaartje toevoegen. Kies een kaartje en schrijf uw tekst. Vergeet de afzender niet te vermelden!
- Stap 2: Kies de gewenste bezorgdag en vul het gewenste bezorgmoment in.
- Stap 3: Gegevens van de ontvanger. Na het invullen van de postcode van het bezorgadres verschijnt de straatnaam en woonplaats. Een telefoonnummer is handig voor de bezorger, maar is niet verplicht om in te vullen.
- Stap 4: Uw eigen gegevens. Bestelt u namens een bedrijf, selecteer dan de optie 'bedrijf' en vul alle rubrieken in.
- Stap 5: Kies uw betaalwijze en reken af. Bekijk indien gewenst alle betaalmethodes.
3. Overzicht
Tijdens het bestellen ziet u aan de rechterzijde de ingevulde gegevens. Controleer deze goed! Indien de bestelling juist is betaald, dan ontvangt u een orderbevestiging via e-mail. U kunt een aantal gegevens van uw bestelling nog aanpassen, via de knop 'wijzig'.
4. Track en trace
Als wij uw bestelling hebben verwerkt, dan ontvangt u een track en trace van de vervoerder. Nadat uw bestelling is bezorgd ontvangt u wederom een bevestiging per e-mail.