Thuiswinkel waarborg
X
Bestaande klanten loggen hier in:
Wachtwoord vergeten?
Welkom bij Fruitmandenbezorgen.nl

Bij Fruitmandenbezorgen.nl kunt u afrekenen zonder een account aan te maken.

Maakt u vaker gebruik van Fruitmandenbezorgen.nl dan kunt u een account aanmaken om bijvoorbeeld te voorkomen dat u telkens opnieuw uw adres-gegevens moet invullen. Gemakkelijk en snel!

Nieuw bij Fruitmandenbezorgen.nl?
X

Veel gestelde vragen

Tot wanneer kan ik een bestelling voor een fruitmand opgeven?

Een fruitmand besteld vóór 12 uur, kan op maandag tot en met vrijdag dezelfde avond bezorgd worden bij woningen. Bestellingen voor ziekenhuizen, bedrijven worden de volgende dag bezorgd bij bestelling vóór 15.45 uur.

Kan ik een kaartje bij de fruitmand doen?

U kunt in het bestelproces een kaartje toevoegen aan de fruitmand. Bijvoorbeeld een beterschapskaartje of een sterkte kaartje. U kunt zelf de tekst op het kaartje invullen. Vergeet niet om een afzender te vermelden.
 

Kan ik mijn fruitmand anoniem sturen?

Alleen de tekst op het kaartje komt bij de fruitmand. Uw gegevens worden verder niet bekend gemaakt aan de ontvanger.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt afrekenen met iDeal, (betalen in uw eigen bankomgeving), Paypal, Creditcard (Mastercard, Visa of American Express). De betaling vindt plaats in de beveiligde kassa van betaalprovider Pay.nl. Fruitmandenbezorgen.nl heeft geen inzicht in uw bank of creditcard gegevens. Particulieren kunnen ook achteraf betalen met  Billink of Afterpay. U kunt daarbij kiezen voor een eenmalige machtiging (AfterPay)  of een digitale acceptgiro (Billink). Buitenlandse klanten kunnen gebruik maken van Bacontact of Sofort.  Meer informatie vindt u op onze betaalmogelijkheden pagina.

Kan ik op rekening kopen?

Bedrijven kunnen op rekening kopen als de bestelling een zakelijk karakter heeft. De factuur wordt digitaal verstuurd. Wenst u een factuur per post dan wordt er een toeslag van € 1,95 berekend. De betalingstermijn van de factuur is 21 dagen.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling goed is afgerond ?

U ontvangt als de betaling is afgerond een ontvangstbevestiging. Deze wordt verstuurd naar het email adres dat u opgeeft bij de bestelling.
U kunt de orderbevestiging ook printen vanaf uw scherm.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als uw bestelling nog niet door ons is verwerkt, dan kunt u de bestelling annuleren. Is uw bestelling reeds verzonden met de vervoerder, dan is annulering niet meer mogelijk. Indien u zelf de transportafspraak bij de vervoerder annuleert, dan wordt de fruitmand teruggestuurd naar ons bedrijf. Dit betekent niet dat als u dan geld retour ontvangt. Neem voor de mogelijkheid voor annuleren contact op met de klantenservice via telefoon 023-5.25.33.88 of via info@fruitmandenbezorgen.nl